Jeśli złożysz i potwierdzisz zamówienie do godziny 14:00, paczkę wyślemy tego samego dnia. Otrzymasz ją prawdopodobnie następnego dnia roboczego. Jeśli złożysz zamówienie w piątek po 16:00, sobotę lub niedzielę, paczkę wyślemy w poniedziałek.
Jeśli towar znajduje się wyłącznie w jednym z naszych salonów firmowych (nie ma go w magazynie głównym), czas dostawy może się wydłużyć do 7 dni roboczych (zazwyczaj jest to 5 dni roboczych).
Kurierzy dostarczają paczki w godzinach 10-17 i w tym czasie powinieneś spodziewać się dostawy.
Jeśli nie będzie Cię pod adresem, który podałeś na zamówieniu, kurier ma obowiązek zostawić awizo z kontaktem do siebie. Kolejna próba dostarczenia będzie miała miejsce za dwa dni.
Możesz także spróbować umówić się z kurierem na dostawę na samym początku - po wysyłce paczki skontaktuj się z nami - przekażemy Ci numer listu przewozowego.
Jeśli zamówiłeś towar, którego nie mamy obecnie w magazynie, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i ustali dalsze losy zamówienia (zamiana towaru, oczekiwanie na dostawę, anulowanie).
Jeżeli zakupiłeś kilka przedmiotów w kilku zamówieniach i chcesz aby wszystko przyszło jedną paczką poinformuj nas o tym telefonicznie lub mailowo w innym wypadku paczek nie łączymy!